ILIRIADA PORTAL

3 televizionet e Edvinit, sjellje skandaloze ndaj mazhorancės, PD deklaron se mund tė rishqyrtojė kredencialet e tyre

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

18052009

Mesazh 

3 televizionet e Edvinit, sjellje skandaloze ndaj mazhorancės, PD deklaron se mund tė rishqyrtojė kredencialet e tyre




Konferencė pėr Shtyp e Partisė Demokratike, lidhur me raportin e agjensisė sė pavarur New Politics, mbi monitorimet e mediave, ku spikat censura e tmerrshme qė Edvini zbaton tek tre televizionet qė kontrollohen prej tij[

[/size]Jam kėtu para jush pėr tė paraqitur kontrollin e tmerrshėm tė Edi Ramės mbi 3 media tė vendit. Kėshtu, ju keni para jush, njė studim tė pavarur tė njė agjensie shumė serioze, New Politics, i cili fakton se nė javėn nga data 5 deri nė 10 Maj, Top Channel nėn ndikimin e Edi Ramės ka transmetuar pėr opozitėn, pra pėr Partinė Socialiste 4500 sekonda kundrejt vetėm 1427 sekondave pėr qeverinė dhe 1345 sekondave pėr partinė mė tė madhe tė vendit, PD.
Pra siē e shihni kjo media transmeton 2 herė mė tepėr pėr Partinė Socialiste sesa pėr qeverinė dhe Partinė Demokratike tė marra sė bashku. Ky ėshtė standardi i lirisė sė mediave tė kontrolluara nga Edi Rama.
Njė standard tė tillė censurues ka dhe televizioni tjetėr Vizion Plus. Sipas kėtij standardi Edi Rama ka 3592 sek. Qeveria ka gjithsej nė lajmet e saj vetėm 348 sek. Qartėsisht mė pak se LSI qė ka 556 sek dhe mė pak se G99 qė ka 359 sek apo Poli i Lirisė qė ka 1445 sek. Tė marra sė bashku PD dhe Qeveria kanė gjithsej 2065 sek. Pra ka 1500 sek mė pak se Edi Rama dhe mė pak se Poli i Lirisė, G99 dhe LSI tė marra sė bashku. Ky ėshtė standardi qė Edi Rama i imponon Tele Jalės.
Po marrim televizionin tjetėr News 24. News 24 ėshtė kampione. Pėr Edi Ramėn ka dhėnė 6076 sek ndėrsa pėr Partinė Demokratike dhe qeverinė tė marra sė bashku ka transmetuar gjithsej 2020 sek, pra 3 herė mė pak.
I prumė kėto tė dhėna pėr tė denoncuar censurėn e dėnueshme tė vendosur nėpėrmjet lejeve tė ndėrtimit mbi kėto media qė shkelin nė mėnyrė flagrante ligjin e vendit, Kodin e Gazetarisė dhe Informacionit dhe Etikėn Profesionale.
PD u deklaron kėtyre mediave se ndonėse dėshiron tė jetė tėrėsisht e hapur ndaj tyre, e konsideron tė padenjė qėndrimin e tyre dhe nė rast se do vazhdohet me praktika tė tilla do tė jetė e detyruar tė rishqyrtojė qėndrimin e saj ndaj kėtyre mediave, tė cilat nuk respektojnė asnjė standard. Ne u bėjmė thirrje mediave tė qėndrojnė tė hapura, tė barazlarguara nė interesin mė tė mirė tė tyre dhe qytetarėve.
Ne falenderojmė tė gjitha ato media tė tjera qė ruajnė me pėrgjegjshmėri profesionale, raportet midis PD e PS ose afėr normales sic ėshtė ALSAT, TV ORA qė kanė njė pėrqasje tė ekulibruar midis partive
55
avatar
ILIRI

Numri i postimeve : 4304
Reputation : 46
Points : 22728
Registration date : 06/12/2007

Shiko profilin e anėtarit http://www.iliriadaportal.com

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

3 televizionet e Edvinit, sjellje skandaloze ndaj mazhorancės, PD deklaron se mund tė rishqyrtojė kredencialet e tyre :: Komentet

avatar

Mesazh prej Mon May 18, 2009 4:39 pm nga emigranti

Kjo eshte e vertete. Qendrimi i te tre ketyre stacioneve ben muuuuuuu........

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

avatar

Mesazh prej Mon May 18, 2009 9:41 pm nga gerrard

Eshte e vertete i vetmi kanal televiziv qe nuk eshte i njeanshem eshte ALSAT, ndersa te tjeret jane te gjithe te kontrolluar nga dy partite e medha. TOP CHANNEL eshte pro PS-se dhe TVKLAN eshte pro PD-se.

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mesazh  nga Sponsored content

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi